poniedziałek, 28 grudnia 2015

Niedziela dla włosów - bogata pielęgnacja

Dzisiejszą Niedziele dla Włosów zaczęłam wieczorem od nałożenia na spryskane mgiełką domowej roboty włosy olejku Alterra. Naolejowane włosy rozczesałam dokładnie TT i spięłam w luźny kucyk. Z olejem spędziłam 2 godziny.

Następnie zmoczyłam włosy ciepłą wodą i zemulgowałam olej wygładzająca odżywką do włosów marki Sylveco. 

Nadmiar wody odcisnęłam delikatnie w ręcznik i przystąpiłam do nakładanie maski która składała się z: 2 łyżek Kallosa Color, 1 łyżki Maski drożdżowej Babuszki Agafi, 10 kropel D-Panthenolu, 10 kropel elastyny, 10 kropel ekstraktu wzmacniającego włosy, 5 kropel hydrolizowanej keratyny i 3 łyżek oleju lnianego. Po jej nałożeniu zawinęłam włosy w koka ślimaka, całość przykryłam folią i czapką i podgrzałam suszarką. Na włosach trzymałam 1,5h. 

Do mycia użyłam szamponu Yves Rocher Volume z bławatkiem. Spieniłam nim skalp a pianą przejechałam resztę włosów. 

Po dokładnym spłukaniu szamponu nałożyłam moją nową odżywkę (którą znalazłam pod choinką !) firmy Balea Oil Repair na 10 minut, spłukałam chłodną wodą. 


Gdy włosy lekko podeschły wmasowałam w nie 2 krople bez silikonowego serum od Yves Rocher. Wysuszyłam letnim nawiewem suszarki i rozczesałam moim kolejnym Świąteczny prezentem - szczotką do włosów Ikoo. 


W efekcie otrzymałam wygładzone, dociążone włosy.
W dotyku są niesamowicie miękkie, nie mogę przestać ich dotykać !

Pierwsze zdjęcie bez lampy, drugie z lampą.

Jak upłynęła Wam Wasza Niedziela dla Włosów?
Gotowe by po świątecznym lenistwie wrócić do pracy, bo ja nie !

Pozdrawiam Was ciepło,
Ania

35 komentarzy:

  1. Ja zrobiłam to samo co w ostatniej NdW:)
    Ja chodzę do szkoły, więc mam jeszcze czas:)
    Włoski bardzo ładnie wyglądają, pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę wolnego ! korzystaj póki możesz :) dziękuje ! :*

      Usuń
  2. ja muszę się za maseczkowanie wziąć....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ! mam plan zrobić maseczkowy miesiąc i używać maski po każdym myciu, zobaczymy czy się uda

      Usuń
  3. Ja tez mam jeszcze wolne :) A włosy świetnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Widać, że mięciusie, ale i pielęgnacja na bogato :)
    A ja do pracy jeszcze nie wracam - mam wolne do końca roku :D Jak mi się jednak będzie wracać z początkiem stycznia - wolę nie myśleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio lubują się w bogatej pielęgnacji :) oj to będziesz mieć ciężki powrót ;p ja pracuje tylko do środy, później nareszcie tydzień urlopu ! :) już się doczekać nie mogę :)

      Usuń
  5. Pielęgnacja na bogato a włosy widać, że zadowolone:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam szczotkę Ikoo jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem w trakcie testowania ale jestem zadowolona :) zobaczymy jak będzie po dłuższym okresie stosowania :)

      Usuń
  7. Ta bogata pielęgnacja zdecydowanie im służy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się tak wydaje, chyba wolą więcej niż mniej :)

      Usuń
  8. Myslalam o niej, ale tangle wygral :) jak oceniasz to serum yr? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja TT używałam przez ostatnie 2 lata, teraz testuje ikoo i zobaczmy która wygra :) co do serum już na dniach pojawi się wpis na jego temat, zapraszam ! :)

      Usuń
  9. To sie nazywa dopieszczenie :-) super wyglądają Twoje wlosy na tym zdjeciu w ruchu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopieszczone od razu lepiej się zachowują :) dziękuje bardzo, zdjęcie wyszło przypadkiem a efekt był na tyle ciekawy, że musiałam je dodać :)

      Usuń
  10. Czy to twoje noga? Ciekawa jedtem tej szczotki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ciężko było zrobić zdjęcie szczotki bo wszystko się w niej odbija :) jestem z niej zadowolona chociaż mam wrażenie, że jest twardsza niż TT, zobaczymy po dłuższym czasie, na pewno na blogu zamieszczę porównanie :)

      Usuń
  11. Włosy wyglądają naprawdę pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne błyszczące włosy masz i takie zdrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Madlen, do zdrowych jeszcze im troche brakuje, muszę pozbyć się rozdwojonych końcówek :)

      Usuń
  13. Też bardzo lubię szampon YR ;) Masz śliczną tafle ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ogólnie kosmetyki YR są bardzo fajne, polecam wypróbować ich serum do końcówek :) dziękuje !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz, Wasza pomoc i wsparcie wiele dla mnie znaczą !
Zawsze odpisuje na komentarze pod postem i zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących.

Proszę nie spamuj. SPAM jest natychmiastowo usuwany.